Selasa, 5 April 2011

SaKit Hati

hati saya sakit....sakit sangat...tapi x tau nak buat macam mana....saya sakit hati tengok gelagat orang yang selalu menyakiti hati saya....SAKITNYA....!!!!!



dam!!!


fuh!!!!


tolong la, wahai orang-orang yang selalu sakit hati melihat orang lain...jangan sakitkan hati anda lagi...jangan berfikiran negatif terhadap orang lain, tiada orang yang inginkan kesakitan dalam jiwanya...

lihat diri sendiri..mungkin ada kekhilafan dalam diri yang tidak kita sedari...mungkin kita ada sakitkan hati orang lain misalnya ibubapa kita...

tolong tenangkan fikiran anda...renungkan perjalanan hidup yang masih belum terarah lagi tujuannya...

bina semangat hidup..

percaya dalam diri tiada sapa yang ingin menyakiti diri dan jiwa anda..

kecuali anda sendiri yang perasan orang dengki dengan anda....


p/s: saya minta maaf banyak -banyak seandainya ada sesiapa yang sakit hati dengan saya...:)


Tiada ulasan: