Khamis, 1 April 2010

update terkini

salam....
hi,,,dah lama x update blog...jap2..nak buang habuk sat...uh....penatnya...ok la....hidup sebagai seorang student mmg x menentu..ade je benda yg x settle ....tu belum lagi keje nnti ntah la cam mana la.....
em....nak bermula dari mana ye???
ok la...saya try la citer sikit apa perkara yg saya lakukan sebelum ni....

1-pergi kursus pra perkhawinan...

tak ku sangka akhirnya sijil kahwin berjaya juga aku perolehi walaupun sebelum ni agak banyak juga rintangan yg terpaksa diharungi...huuhhhuhu..."sorry ayat poyo sikit"
p/s: sekadar sijil untuk menjamin masa depan & menambahkan ilmu...


2-pergi Pesta Buku di PWTC

bestnya dapat pergi pesta Buku...thanks umi salamah sebab ajak pergi...selain untuk berjalan-jalan tengok buku saya sebenarnya ada tujuan yang sangat penting....membawa amanat yeop yang berpesan supaya saya membeli novel Hlovate buatnya...saya beli dua buah buku tulisan Hlovate iaitu "versus"& "tutas" , novel versus sekarang memang famous...cerita yang menarik, ayat selamba & banyak memberi manfaat..."sorry yeop hamba baca dulu ya!!"




3-kenduri Sha..

alhamdulilah...kawan saya shafira selamat dinikahkan bersama suaminya yang bernama Jefri....selamat pengantin baru saya ucapkan...semoga berbahgia didunia dan seterusnya diakhirat kelak...insyallah....saya & nora berkesempatan menghadiri majlis tersebut walaupun jadual harian kami agak penuh minggu tersebut...kami bertolak ke kedah pada malam sabtu dan tiba pada pagi ahad.....pukul 12.00 pm kami tiba di majlis tersebut sebelumnya kami bersiap di rumah k.ani...petang tersebut pergi beli tiket dan bertolak pulang pada pukul 1.00 am...tiba di UKM pada pukul 9.00 am...bersiap untuk ke kuliah pada pukul 10.00 am...huh...penatnyo...



4- malam tropika

dinner kolej yang setiap tahun diadakan bagi meraikan pelajar khususnya pada pelajar tahun 3 yang akan menamatkan pengajian mereka tidak lama lagi...tema yang dipilih pada tahun ini ialah malam tropika..semoga ianya menjadi kenangan manis bagi mereka .........


5-ajk kursus latihan amali industri

tiada apa hendak diceritakan cuma ini merupakan satu pengalaman bonus untuk saya bersiap sedia menghadapi dunia pekerjaan yang insyallah akan dilaksanakan di ILIM, Bangi...doakan semoga saya berjaya.....



baiklah sampai sini dulu....

Tiada ulasan: