Khamis, 20 Januari 2011

cerita 2011



assalamualaikum......
lama sudah blog ini tidak di update....ciannya dia...
oklah, hehehe....orang malaysia , klu xde lah tu bukan la orgnya.....
sempena tahun baru ni, ada la skit cerita yg ingin di kongsi, tidak banyak hanyalah beberapa kisah sahaja. cerita pertama....

1) assignment mengejut...

ni betul2 asgment yg sangat mengejut terkena dekat diriku ini. kisahnya bermula apabila keputusan result lepas menunjukkan bahawa saya memperolehi TL untuk kursus pengurusan persatuan. Dalam kepala ini dok memikir la jugak " aduh! aku dah semester akhir ni, kalau jadi apa2 tak pasal2 kene extend lagi setahun", lantas saya segera mengatur langkah dan bertemu dengan pihak berkenaan, diringkaskan cerita saya bercakap di telefon dengan pensyarah yang handle kursus ni. mula2 tu macam biasa la, kene marah dulu, kita sebagai pelajar dengar dan ya kan je la apa yang dikatakan. then, lecturer bagi 2 asgment yang mengkehendaki dihantar esok petang. wow!! dalam hati ni bertenang je la, jangan gelabah. petang tu saya segera ke library bagi mencari bahan dan sterusnya terperap kat bilik untuk segera menyiapkannya. alhamdulilah, 2 asgment itu berjaya disiapkan walaupun tidaklah sesempurna mana, biasa la kerja last minute. terima kasih kepada rakan2 yang banyak membantu, jasamu akan sentiasa di kenang...

tajuk asgment : 1) laporan pengurusan program kitar semula
2)kertas kerja program kitar semula 2011


2) latihan Ilmiah
saya tak nak cerita lebih2 sebab masih dalam proses, insyaAllah, tajuk latihan ilmiah saya :

Manhaj al-Quran Dalam Mendidik Remaja Masa Kini
penyelia:Dr. Ismail (jab. al-Quran da
n al-Sunnah)

3) jalan-jalan
ini perkara biasa yang dilakukan oleh kita semua terutama girlz.."Ye kEr?"

a) pergi PWTC , pesta buku kanak-kanak...best jugak, walaupun tak beli apa2 pun, budget duit untuk beli keperluan lain...

b)pesta coklat di mid valley, seronoknya!!! dapat makan coklat free banyak2 ....huhuhu.....
ni adalah pic yang diambil..



c) main bowling dengan girlz al-Quran al-Sunnah tahun 3, ni first time saya main bowling, boleh la dah terer sikit, lepas ni boleh la main lagi...



d)konsert nasyid di Keris Mas, antara yang membuat persembahan
-saujana
-devotees
-rabbani


4)anak menakan


member sekolah saya. leha n gg dah dapat anak!!! alhamdulilah....didiklah anak2mu dengan sempurna...

ini antara kisah awal 2011, baiklah, sampai disini sahaja...jumpa lagi ....da.!!!!!

Tiada ulasan: