Khamis, 27 Ogos 2009

RESUME


SALAM
28 OGOS 2009....masuk ari ni dah 7 hari umat Islam berpuasa....alhamdulilah....semoga tahun ni amalan dibulan ramadhan kita ditrima Allah.....insyallah....
ok la..berkenaan dengan LAI @latihan amali industri ...saya dan fiza sepakat memilih ILIM sbg tempat latihan praktikal kami...tempat ni x jauh..dekat bangi jer...
kenapa saya pilih ILIM?? coz saya ade 4 reason:

1) latihan tu akan bermula sms cuti sem yg ke-2..iaitu pada bulan 5, 2010..so pd masa tu family saya maybe dah berpindah ke Pahang...tu sbb napa saya x pilih nak wat kat kedah

2)faktor mmber...fiza and miza (1 jab ngan saya) pun pilih kat ILIM..ini dapt memudahkan saya spjang latihan dijalankan

3)Faktor kawasan..area bangi ..

4) sesuai ngan kos yg saya sedang belajar skrg...(al-Quran dan as-Sunnah)

itulah antr sebab nape sy pilih ILIM sbg tempat praktikal saya.....disini saya letakkan juga resume yg telah saya antar semalam kat JAKIM... doa2kan kami semua dpt praktikal kat ILIM tau!!!!

Tiada ulasan: